A Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter minőségi szolgáltatásnyújtásának fejlesztése és nemzetközi kapcsolatainak erősítése.
A projekt outputok közül elsőként a weboldal fejlesztését emelném ki. A régi oldalt több okból kifolyólag egy új domainre költöztettük és a teljes weboldal struktúra újra lett gondolva. A korábbiakban is szerettük volna, hogy a klasztertagjaink által forgalmazott termékek megjelenjenek felületeinken, ennek a projektnek hála ez meg is valósult, több termékcsalád is megtalálható a honlapunkon, melyet tagjaink gyártanak. Az új informatikai eszközökkel, biztonságosan tudjuk tárolni a klasztertagok adatait és gyors hatékony munkavégzést biztosít a menedzsment számára.
A klasztertagjaink 3 képzésen vehettek részt, amelyek témaköreit egy korábban 329 vállalat körében elvégzett igényfelmérés előzött meg. Ezek a képzések a következők voltak: Beszállítói kompetenciák, minőségmenedzsment, termékfejlesztés. A 3 képzésen összesen 60 fő vett részt.
Két nagy nemzetközi kiállításon vettünk részt a projekt keretében. Az első 2019 májusában volt Milánóban a TuttoFood Nemzetközi Élelmiszeripari Kiállítás. Itt saját standdal jelentünk meg, ahol a klaszteren kívül még 3 másik klasztertag vállalatnak is megjelenési lehetőséget biztosítottunk (Free From Hungary Kft., GOF Hungary Kft., és a Science and More Kft.). A második ilyen rendezvény 2019 októberében Kölnben volt, az ANUGA expó, ahová szintén 3 klasztertagot vittünk el (Agri-Corn Kft., Obstermanns Kft. és Science and More Kft.). Itt csak résztvevőként voltunk jelen.
Egy hazai rendezésű nemzetközi konferenciát szerveztünk, amelyen 100 fő vett részt. A konferencia témája az Innováció és nemzetköziesedés a hazai élelmiszeriparban.